tamat sudah statusku sebagai palajar sekolah ~

alhamdulillah..
peperiksaan STPM yg selama nie menggerunkan aku,
akhirnya berakhir juga.
& automatically, statusku yg bergelar pelajar sekolah juga tamat.
tiada lagi baju sekolah untuk aku iron tiap2 mlm.
tiada lagi kasut sekolah yg perlu aku basuh & kiwikan.
tiada lagi neck tie yg aku suruh along ikatkan untuk aku setiap kali aku nak pakai.
tiada lagi coat yg membuatkan aku berpeluh dan berbau masam setiap kali aku balik rumah.
tiada lagi semua itu.
tidak dapat digambarkan apa perasaan aku sekarang.
adakah aku 'happy' ?
adakah aku bahagia ?
atau sebaliknya ?
anyway, aku still akan merindui zaman persekolahanku.
zaman yg boleh dikatakan penuh dengan cabaran, rintangan,
gelak tawa, tangis dan banyak lagi lah !
gonna miss all teachers.
cikgu azzahida, cikgu azlina, cikgu sharul, cikgu joe,
cikgu shalihah, cikgu mahani, cikgu ali & miss yip.
cikgu2 nie la yg banyak berjasa dengan aku.
banyak beri tunjuk ajar dekat aku.
tiada seorang pun diantara cikgu2 PRA-U yg lokek untuk 
curahkan ilmu kepada aku.
kasih mereka sebagai guru terhadap anak2 murid
terlalu mendalam.
sememangnya tidak terbalas budi & jasa mereka terhadap aku.

gonna miss my friends too =)





4 comments: